Общи условия

ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

 

С потвърждаване на поръчката клиентът приема общите условия, определени от продавача по отношение на доставката на стоки. Взаимоотношенията между клиента и продавача са предмет на посочените общи условия, които са задължителни и за двете страни. Продавачът си запазва правото да променя общите условия.

ФАКТУРА

Електронно доказателство за покупка винаги е достъпно. Фактурата можете да намерите в профила си в нашия онлайн магазин. След всяка покупка изпращаме съответните документи и на имейл адреса, който сте посочили при поръчката.

ПОРЪЧКА НА СТОКИ

Нашата компания ви предлага удобни онлайн покупки от комфорта на вашия дом. Онлайн магазинът е отворен 24 часа в денонощието за електронни поръчки. Стоките можете да поръчате лесно и удобно, като използвате кошницата в нашия онлайн магазин или чрез имейл. Продуктите, посочени в поръчката, стават предмет на договора. Размери, цветове и други спецификации на продуктите, посочени на нашите уебсайтове, в каталози, брошури и други медии, се основават на информация, предоставена от производители и доставчици. Ние доставяме само продукти в перфектно състояние, съответстващи на спецификациите и характеристиките на конкретния продукт. Условие за успешна онлайн поръчка е въвеждането на всички необходими данни във формуляра за поръчка. Така поръчката става проект на договор за покупко-продажба. Договорът за покупко-продажба влиза в сила с действителната доставка на стоките. В специални случаи, особено при покупки на по-големи суми, ако поръчката не е автоматично потвърдена чрез имейл, продавачът си запазва правото да поиска повторно телефонно потвърждение на поръчката и частично авансово плащане. Ако по време на поръчката настъпи значителна промяна в обменния курс, цената или доставените продукти от страна на доставчика, продавачът има право да промени договора или да се откаже от договора със незабавен ефект въз основа на споразумение с клиента. Същото важи и ако производителят спре доставките на поръчания продукт, когато излезе нова версия на продукта на пазара или когато производителят значително промени цената на продукта.

Програма за лоялност – Точките за лоялност се начисляват на 15-ия ден от получаването на пратката (поради възможност за връщане на стоката в рамките на 14 дни). Точките са валидни 365 дни от деня, в който са добавени в профила.

Отказ от договора

  1. Клиентът има право да се откаже от договора без да посочва причина в срок от 14 дни от получаването на стоката, съгласно чл. 43 от действащия Закон за защита на потребителите.

  1. Съгласно чл. 43 от действащия Закон за защита на потребителите, ако компанията предостави на потребителя информация за правото на отказ в рамките на 12 месеца от началото на срока за отказ, 14-дневният срок започва да тече от деня, в който потребителят получи информацията.

  1. Ако компанията не предостави информация за правото на отказ, срокът за отказ е 12 месеца съгласно чл. 43 от действащия Закон за защита на потребителите.

  1. При отказ от договора той се прекратява изцяло. В този случай продавачът трябва a) да приеме върнатата стока или да прекрати услугата; b) в срок до 14 дни от датата на прекратяване да върне на клиента всички получени плащания, включително разходите, направени от клиента във връзка с поръчката. Разходите за връщане се поемат от клиента, само ако компанията напълно е изпълнила условията за качество и не носи отговорност за желанието на клиента да върне стоката.

  1. Освен ако не е уговорено друго, клиентът няма право да се откаже от договора за следните договори:

  2. a) за предоставяне на услуги, ако компанията е изпълнила договора изцяло и услугата е започнала въз основа на изричното предварително съгласие на потребителя и при съгласие, че губи правото си на отказ, когато услугата е изцяло изпълнена;

  3. b) за стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на пазара, върху които компанията няма влияние и които могат да настъпят в срока за отказ;

  4. c) за стоки, произведени по точни инструкции на потребителя и съобразени с личните му нужди, или за стоки, които са нетрайни или с кратък срок на годност;

  5. d) за доставка на запечатани аудио или видеозаписи и компютърни програми, ако потребителят е отворил защитния печат след доставката;

  6. e) за доставка на вестници, периодични издания или списания, освен договори за абонамент за доставка на такива издания;

  7. f) за лотарии или подобни игри.

  1. Ако продавачът е предоставил на клиента заем за покупка на стоки или поръчка на услуги, или ако такъв заем е предоставен от трета страна, която има договор с продавача, договорът за заем също престава да важи при отказ от договора за покупко-продажба. При отказ и двете страни са длъжни да върнат получените суми.

Рекламации

  • Продавачът е длъжен да запознае клиента с условията за рекламация и начина за рекламация на стоки, включително информация за това къде да се обърне клиентът за рекламация и информация за ремонти в рамките на гаранцията. Процедурата за рекламация трябва да бъде на видно и достъпно за клиента място.

  • Продавачът е длъжен да приеме рекламация навсякъде, където това е възможно спрямо стоките или услугите, освен ако трета страна не е упълномощена за ремонта.

  • Служител, отговорен за обработката на жалбите, трябва да бъде на разположение по време на работното време на мястото за приемане на жалби.

  • Продавачът, упълномощен служител или друго отговорно лице, натоварено с ремонта, трябва да обработи рекламацията незабавно, а при по-сложни случаи в срок от три дни. В този срок не се включва времето, необходимо за експертна оценка на дефекта. Жалбата трябва да бъде приключена в срок от 45 дни. След изтичането на този срок клиентът има същите права, както при непоправим дефект. Ако продавачът не уважи рекламацията в срок от три дни, той трябва да изпрати продукта за експертна оценка за своя сметка. Продавачът е длъжен при поискване от надзорните органи да предостави доказателство за изпращането на продукта за оценка или резултатите от експертизата.

  • Задълженията, посочени в т. 4, се отнасят и за лицето, отговорно за извършването на ремонта.

Клиентът може да изпрати рекламирания продукт в склада на продавача. Разходите за изпращане или доставка на рекламирания продукт до склада се поемат от клиента.

КАК ДА ПОДАДЕТЕ ЖАЛБА

Жалбата трябва да бъде подадена от клиента по пощата или чрез куриер, не с наложен платеж.

abc-zoo s.r.o.

Nižné Kapustníky 2

04012 KOŠICE

Slovakia

Върнатите продукти трябва да отговарят на следните условия:

  • Продуктите трябва да бъдат доставени в пълен комплект.

  • Към продуктите трябва да бъде приложено копие от фактурата.

  • Не изпращайте стоки с наложен платеж. Няма да приемем стоки, изпратени с наложен платеж.

  • Върнете стоката препоръчано и веднага ни изпратете на имейл потвърждение за изпращането с код за проследяване.

  • Не носим отговорност за евентуална загуба на стоки по време на доставка до нашия склад. Клиентът е отговорен за правилното опаковане на стоките, за да не бъдат повредени.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

За да ви предоставим нашите услуги, са ни необходими определени лични данни. Тъй като уважаваме вашата поверителност, се стремим да събираме само най-необходимите лични данни и внимателно ги защитаваме от злоупотреба. Обработката на личните данни е изцяло в съответствие със законовите разпоредби.

Подробностите за вашите покупки, жалби и други дейности в нашия онлайн магазин също са поверителни и подлежат на същите разпоредби за защита на данните като личните данни. Всички събрани данни за вас и вашите покупки ще защитаваме от злоупотреба и няма да ги предоставяме на трети лица (освен компании, които се грижат за доставката и плащането на нашите продукти, на които предоставяме минимално количество данни, необходими за успешната доставка на продуктите).

Запазваме правото да използваме вашите данни, за да ви информираме за специални оферти, новини и други рекламни дейности. Във всеки имейл има инструкции как можете да ни уведомите, че не желаете такива съобщения, и да забраните използването на вашите данни за тези цели. Освен това имате право писмено да ни уведомите за всяка промяна или допълнение на вашите данни или да поискате пълното изтриване на вашите данни.

С използването на нашия онлайн магазин приемате, че вашите лични данни се използват в съответствие с нашата политика за защита на личните данни и горепосочените правила.

Други разпоредби

Продавачът и клиентът се съгласяват да приемат електронни форми на комуникация, особено комуникация чрез имейл и интернет (www), като валидни и задължителни и за двете страни. С регистрацията си в нашия онлайн магазин клиентът приема общите условия, посочени в този документ. Създавайки профил на нашия уебсайт, вие се съгласявате да получавате рекламни съобщения. За други отношения, които не са посочени в тези общи условия, се прилагат разпоредбите на Търговския закон.

abc-zoo s.r.o. 

Starozagorska 6 

04023 Košice 

Slovakia

ДДС Но (DDS No.): SK2023929908 





ВъведениеВъведение