ЧЗВ - Често задавани въпроси

 

Как да процедирам при създаване на поръчка?

Наличността на продукта се обозначава със зелен символ на количката "купи" - тогава продуктът е наличен и можете да го поръчате. Ние поръчваме стоките с надпис "По поръчка" от нашите доставчици, можете да проверите времето за доставка по телефона или чрез чата на живо на нашия електронен магазин.

  • Щракнете върху иконата "Добавяне в количката" - и стоките автоматично ще "отлетят" в количката.
  • Ако искате да продължите да пазарувате, изберете тази опция, като кликнете върху връзката „Продължете с пазаруването“.
  • Когато искате да завършите поръчката си, щракнете върху иконата "На каса". На работния плот ще видите съдържанието на вашата кошница, където можете също да промените броя на избраните продукти или да премахнете нещо от кошницата. Ще бъде изчислена и общата сума, която ще заплатите за стоките заедно с транспорта.
  • Попълнете данните за доставка във формата за поръчка.
  • Ако сте наш регистриран клиент и имате код за отстъпка, добавете го в полето "Купони - Код за отстъпка"
  • Изберете начин на доставка и плащане.
  • Проверете данните си и поръчайте отново дали сте попълнили всички необходими полета отбелязани с червена звезда. Накрая потвърдете съгласието си с правилата и условията.
  • След като попълните вашите данни, можете да създадете акаунт с един клик и да използвате предимствата на регистриран клиент.
  • След като попълните данните, щракнете върху иконата "Следваща стъпка".
  • Преди последната стъпка все още можете да промените метода на плащане, като щракнете върху иконата „Промяна на метода на плащане“. Потвърдете поръчката си, като натиснете "ИЗПРАТИ поръчка".
  • Ако поръчката е създадена правилно, след няколко секунди ще получите информационен имейл от нас.
  • Ако имате проблем при създаване на поръчка, можете да се свържете с нас по имейл или чрез услугата Livechat директно в нашия електронен магазин (можете да ни намерите в долния десен ъгъл). Ще се радваме да Ви помогнем.

 

Колко струва доставката/пощенските разходи?

Изпращаме поръчаните стоки с куриер. Изключение прави възможността за лично вземане в нашия склад в Кошице, което не се таксува. Цената на доставката зависи от общата цена на поръчката и теглото на поръчаните стоки. За поръчки над важи безплатна доставка 99 лв./50.62 €, който не съдържат специфичен продукт. Конкретни продукти изискват превъзходно опаковане и доставка (напр. извънгабаритни, чупливи и тежки). Ще видите цената за доставка веднага след като поставите продукта в кошницата и задръжте курсора върху него. Предлагаме безплатна доставка за избрани опаковки фураж, независимо от теглото и цената на продукта.

Как мога да платя?

Предлагаме Ви 3 варианта за плащане на стоките:

  • Плащане при доставка или получаване / Наложен платеж - плащате стоките в брой или с карта при получаването им.
  • Плащане чрез PayPal - сигурно плащане чрез PayPal акаунт или платежна карта.
  • Плащане с платежна карта чрез Gopay.

 

След колко дни ще ми бъдат доставени стоките?

При направена поръчка в работен ден до 11:00 ч., пратката ще бъде изпратена същия ден. Поръчки, получени след 11:00 часа и през почивните дни се обработват на следващия работен ден. Срокът за доставка с куриер е стандартно 48 часа от изпращане на пратката от нашия склад. Ако стоките не пристигнат до тази дата, не се колебайте да се свържете с нас, ние ще ви предоставим номера за проследяване на пратката.

Как да процедирам с оплакване?

Ние разглеждаме жалби в рамките на 30 дни. Стоките подлежат на гаранционен срок от 24 месеца в съответствие с приложимите законови разпоредби (освен ако не е посочено друго).

Инструкции за рекламиране на стоки:

  • Изпратете стоката с копие от фактурата и мотивационно писмо до нас с препоръчана поща (не с наложен платеж) на адрес:Русе, гр. Русе, бул. Тутракан 71, ПК 7000  В мотивационното писмо посочете причините за оплакването.
  • Стоките трябва да бъдат изпратени до нас в непокътнато състояние, включително пълни аксесоари, ако е възможно, в оригиналната опаковка.

 

Как да процедираме при връщане на стоки?

Купувачът е длъжен да върне стоката в непокътнато състояние и стойност, на която е получил стоката, включително пълните аксесоари и по възможност в оригиналната опаковка. Стоката може да бъде върната в рамките на 14 дни от доставката на стоката. Необходимо е да го изпратите заедно с копие от фактурата, препоръчваме препоръчана поща (не наложен платеж) на адрес: abc zoo s.r.o., Русе, гр. Русе, бул. Тутракан 71, ПК 7000 В мотивационното писмо или върху копието на фактурата е необходимо да посочите номера на банковата сметка за целите на възстановяването.

Можете да намерите формуляра за връщане тук:vf_otkaz-ot-dogovora_bg.docx

 

Мога ли да върна само част от поръчката при връщане на стоката?

Да, можете също да върнете част от поръчката. Ако искате да го върнете, ние ще ви върнем парите.

 

Кога изчерпаният продукт ще бъде отново на склад?

Нашият уебсайт се актуализира ежедневно. Препоръчваме ви да го следвате или да настроите имейл известяване, с което веднага да ви уведомяваме за наличност на желания продукт след зареждане.

 

 

Къде мога да запазя любимите си продукти?

Под всеки продукт ще намерите икона на сърце. Щраквайки върху него, вие ще запазите продукта сред любимите си, до които ще имате достъп във вашия акаунт, или в горната лента вляво от кошницата. 




Как мога да стана член на abcclub? 

Създайте клиентски акаунт в нашия електронен магазин и купувайте на всякаква стойност. Това автоматично ще отключи вашето сребърно ниво за постоянно.

 Има ли такса за членство?

Не, членството в abcclub е безплатно и нивата му зависят единствено от поведението ви при покупка.

 Как се събират точките?  

Получавате 1 точка за всяка евро минута (таксите за доставка и наложен платеж не са включени).

 Колко време са валидни точките?

Точките са валидни 365 дни.

 Къде мога да осребря точки от поръчки?

Можете да осребрите точки още на 1-ва стъпка от кошницата, ако сте влезли в акаунта си, или на 3-та стъпка, ако влезете по време на поръчката.

 Как да разбера колко точки имам?

Можете да намерите броя на точките и историята на поръчките във вашия клиентски акаунт.

 Кога ще ми бъдат кредитирани точки за моята поръчка?

Точките се кредитират 15 дни след създаването на поръчката.

 Ако поръчам без да влизам, ще получа ли точки?

Не, само регистрирани членове на abcclub могат да събират и използват точки и предимства.

 За кои продукти мога да прилагам събраните точки?

Можете да използвате точките за продукти с етикет "abcclub." Наличността на продукта зависи от нивото (сребро, злато, платина) и се променя ежедневно.

 Какво означава „компас за пазаруване“ и как да го използвам?

Компасът за пазаруване ще ви помогне бързо да намерите продукти за вашия домашен любимец според вашия попълнен профил. Този филтър е съобразен с вашите предпочитания и може да бъде намерен във всяка продуктова категория.

 Как работят нивата GOLD и PLATINUM?

Получавате злато автоматично за покупки над €75 за 90 дни и платина за покупки над €200 за същия период. Нивата са валидни 90 дни и се подновяват автоматично след изтичането им, ако отново отговаряте на условията. В противен случай отивате на по-ниско ниво.

 Какви са ползите от постигането на по-високо ниво на лоялност?

Нивата Gold и Platinum предлагат различни предимства, включително отстъпки за доставка, експресна доставка и отстъпки за избрани продукти.

 Общата сума на поръчката или само сумата за продуктите ли се брои към стойността за промяна на нивото на профила?

Само продуктите се броят към стойността. Таксите за доставка и наложен платеж не са включени.

 Какво се случва с моите точки, ако не приема, анулирам или върна поръчката си?

Точките няма да бъдат възстановени, ако поръчката не бъде приета, анулирана или върната. При частично връщане запазвате точките за продуктите, които сте запазили.

 Какво се случва с моите точки, ако анулирам членството си в abcclub?

След анулиране на членството, точките се анулират и не могат да бъдат прехвърлени към друг акаунт.

 Ще бъде ли отменено членството ми, ако не искам да се абонирам за бюлетина?

Да, членството е обвързано с абонамент за бюлетин, чрез който ви информираме за промените и вашите предимства в abcclub.

 Мога ли да анулирам членството си в abcclub?

Да, за да анулирате членството си, свържете се с нас на supportbg@abc-zoo.bg и ние ще го деактивираме в рамките на 24 часа.





ВъведениеВъведение